kwiatowe

Balkonowe nowości

21:53

Wyobraźcie sobie taką sytuację: marzycie o wymianie krzeseł, jedziecie do swojego ulubionego sklepu, a tam przecena wszystkich mebli wystawowych z działu jadalnia o 50%. Brzmi jak sen? Otóż nie! W zeszłą niedzielę wracając od teściów zahaczyliśmy po drodze o Ikeę, której jestem częstym gościem, bo chodząc po wnętrzach wystawowych czuję się trochę jak gość. Co ja poradzę, że mnie te wizyty zazwyczaj relaksują? Ostatnio było inaczej, bo wybór krzeseł był ogromny. W końcu wzbogaciłam się o krzesło do stołu, fotel na balkon i stołek. Z żalem zrezygnowałam z tego i z  tego.

Ten stołek już dawno chodził mi po głowie, więc czy mogłam go nie wziąć za pół ceny? Machałam pędzlem przez prawie dwie godziny. W wersji oryginalnej był z surowego drewna, w mojej jest szaro-biały.  Myślę, że może pełnić wiele funkcji: na balkonie jako stolik na kwiaty albo podnóżek, jako drabinka w kuchni, a nawet stolik nocny w sypialni. I pewnie by się znalazło nie jedno zastosowanie, czuję, że będzie to mebel „wędrujący”.


Poprzedni fotel z balkonu wrócił do sypialni. Ten zdecydowanie lepiej pasuje i jest bardzo wygodny. W końcu zaczęłam spędzać więcej czasu na balkonie, bo w takim otoczeniu po prostu chce się być. Cieszę się, że dzięki blogowi zmobilizowałam się, żeby wprowadzić zmiany na balkonie, zwłaszcza, że jest on przedłużeniem pokoju dziennego. 






A tu jeszcze z drugiej strony. Pamiętacie moją białą hortensję? Trochę zmieniła kolor.




Zbliżający się termin ważności Czytnika Google skłonił mnie do założenia Bloglovin'. Po prawej stronie zamieściłam baner ułatwiający śledzenie bloga. Sama dopiero raczkuję w temacie i mam wiele pytań i wątpliwości, więc pewnie nie raz będę szukać porady.

Życzę Wam miłego tygodnia,








Czytaj również

39 komentarze

  1. Jejka,jak ja zazdroszczę wszystkim,którzy mają duży balkon! Ja niestety mam małe Coś i praktycznie nic mi się nie mieści,no może jedno krzesło :(
    Super klimat :)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zazdroszczę wszystkim, którzy mają ogród ;-)

      Usuń
  2. juz cie dodaje do bloglovin :D hihi
    będę w końcu na bieżąco :)
    Bardzo mi sie podoba fotelik no i na balkonie miło i przyjemnie :)
    Żeby tam u mnie przecenili o połowe meble do przedpokoju ... hihi
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni zazwyczaj robią przeceny, jak coś kupię. miałam szczęście :)

      Usuń
  3. A wiesz, że też ostatnio spogladaliśmy na ten stoliczek, sama nie wiem dlaczego, pewnie w związku jego kwestią użytkową :) Koniec końców , nie kupiliśmy, ale dobry patent z przemalowaniem:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stołek polecam, a w Internecie jest masa pomysłów, jak go przemalować i do czego użyć :)

      Usuń
  4. Balkonik masz duży i jak pięknie na nim!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie wiem o co chodzi z ważnością czytnika itd muszę sprawdzić
    za to wiem, że stołek ( posiadam w białym kolorze ) to mebel z gatunku " wędrujących " ;-)))) i oczywiście rozumie radość z przeceny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o to, że czytnik będzie tylko do (chyba) 7 lipca, więc trzeba znaleźć alternatywę, w czym przeglądać blogi

      Usuń
  6. Takie słońce na Twoim balkonie!-ja już nie pamiętam, kiedy u nas było:(
    A zakupy świetne, zwłaszcza kultowe ikeowskie "schodki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słońce niedzielne, bo w tygodniu, jak wracam to już po :) zatem słońca życzę

      Usuń
  7. cudny ten balkon!
    a na bloglovin sledze cie od jakiegos czasu;)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj z zaskoczeniem odkryłam, że mój blog ma już swój profil na Bloglovin', ale nie za bardzo się jeszcze orientuję co, kto i jak. również pozdrawiam

      Usuń
  8. ale masz ładnie na tym balkonie:) stołek jest świetny! dobrze, że go wzięłaś:)))
    nie martw się, bo te kwadraciki co mamy z linkami do bloga zostaną:) to chodzi o coś zupełnie innego:)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. tyle, że to nie Blogger, a Google Reader to wiem...

      Usuń
  9. nawet na balkonie stworzyła wspaniały klimat, stołek pasuje idealnie...a przeceny? najtrudniej przejść obok tych wnetrzarskich:-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, nawet nie staram się powstrzymywać, zwłaszcza, jeśli od dawna o czymś intensywnie myślałam :)

      Usuń
  10. balkon prezentuje sie cudownie!!!!! teraz ma wyrzuty sumienia i lece sprzatac na moim jak tylko skoncze znienawidzone mycie okien bleeeeee:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żadnym wypadku nie chciałabym nikogo wpędzać w wyrzuty sumienia, co najwyżej zmotywować do pozytywnych zmian. Ja też nie latam ze ścierką codziennie ;)

      Usuń
  11. Balkon bajeczny, przytulnie. Ta gwiazda na komodzie wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, gwiazda w zbliżeniu może nie jest idealna, ale za to można po niej pisać kredą :)

      Usuń
  12. piękny balkonik - a na ten pomocny taborecik czaję się już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale się to wszystko Kochana prezentuje--stołek rewelacja !!!!!

    Pozdrawiam serdecznie :))***

    OdpowiedzUsuń
  14. super te zakupy- niec tak nie poprawia nastroju, jak dobrze wydane pieniądze... a stołek-schodek rzeczywiście jest wszechstronny♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja!!! Stołek zyskał zupełnie nowy wyraz!!! Gratulujemy pomysłowości :) Zapraszamy do nas:) Dzisiaj krzesła do jadalni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krzesła do jadalni to temat w sam raz dla mnie :)))

      Usuń
  16. "Schodki" są ekstra!! W Twoim wydaniu bardzo mi się podobają. To taki uniwersalny "mebel", że u każdego wygląda inaczej :))) Też mam i zawsze służą jako miejsce na pudełko, koszyk itp. nigdy jeszcze po nich nie wchodziłam :)))
    Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przeszukać Twojego bloga w poszukiwaniu "schodków", ale boję się, że jak wejdę w archiwum to do jutra nie skończę :)

      Usuń
  17. Jakie urocze miejsce stworzyłaś na swoim balkonie!
    Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry! :-) Jak tu u Ciebie miło! Masz śliczny domek i taki dopieszczony :-) Bardzo mi się podoba! :-) Z wielką przyjemnością zostanę na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och śliczny! Ten stołek-schodki chodzi za mną, ale w najbliższej okolicy nie ma Ikea, więc chodzi i chodzi i chodzi... Może kiedyś dojdzie ;) Wspaniale go pomalowałaś. Zatem niech wędruje tu i tam... Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, żeby doszedł :). Ja staram się zahaczać o I., jak jestem w drodze - Kraków, jak jadę w góry i Gdańsk - nad morze :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )