kwiatowe

Zalążek balkonu

23:05

Podczas wyjazdu w góry moja mama postanowiła zrobić mi niespodziankę i posadzić trochę kwiatów na balkonie. W tygodniu pracuję do późna i nie mam możliwości wyjść po sadzonki, więc postanowiła mi pomóc, bo sezon balkonowy w pełni. Jak co roku królują  u mnie niebieskie bratki, ale znalazł się też m.in. żeniszek, lawenda, surfinia, czy byliny. Zastanawiam się, czy zostawić te skrzynki brązowe, czy może je pobielić, ale chyba na razie takie zostaną.


A to lawenda. Sporo jej brakuje do tej sprzed dwóch lat, ale jest jeszcze młoda, więc mam nadzieję, że urośnie. Poniżej zdjęcia porównawcze :)


Co roku balkon wygląda podobnie, ale w końcu i tu zapragnęłam zmian. Różne pomysły chodzą mi po głowie, głownie dzięki licznym inspiracjom i zdjęciom na blogach. Drewniany stolik wrócił do babci, więc szukam zastępcy. Zamiast składowiska mebli w spadku chciałabym jakąś ławkę lub wygodne siedzisko, ale nie znalazłam jeszcze takiej, która by mi pasowała.

Do usłyszenia wkrótce,



Czytaj również

19 komentarze

  1. Uroczy zakątek ten Twój balkon, jutro u mnie też będą kwiatki z tarasu, zapraszam ponownie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, a bloga na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  2. Jak cudownie na Twoim balkonie. Wiosna aż w nim rozkwita:)
    Piekne są te drewniane doniczki.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda Twój balkonik, zapraszam do redecor.pl w dziale ogród mamy fajne rzeczy, które ozdobią Twój balkon: super oznaczniki do ziół i roślin, osłonki i inne. Miłego dnia życzę ...i wypoczynku na tym balkoniku:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie rozwiązany balkon z półeczką na skrzynki, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że spółdzielnia się postarała - to bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie, nie muszę się obawiać, że coś spadnie :-)

      Usuń
  5. Toż to nie zalążek balkonu, a najprawdziwszy balkon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero komplement, dzięki :-)

      Usuń
  6. Niech takie zostaną, są piękne, takie naturalne :) Piękny balkon! Radosny :)
    Ściskam
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie takie zostaną, dzięki :)

      Usuń
  7. Piękną niespodziankę zrobiła Ci Twoja mama....bratki wyglądaja ślicznie...a w brązowych skrzynkach jeszcze ładniej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam bratki więc tu się witam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję, jesteś guru wnętrzarstwa :)

      Usuń
  9. pięknie:) u mnie królują zioła i bazylia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę zobaczyć. Bazylię trzymam w kuchni, żeby była pod ręką :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )