kwiatowe

Szafirki i ...

21:48

Nie mogę się  pochwalić długim stażem blogowania - ledwie ponad miesiąc, a już zauważyłam pewną cechę wspólną moich wpisów. Prawie w każdym poście wspominam o mojej rodzinie. I tym razem nie będzie inaczej. Mam SuperTeściową (czy tylko ja?), która co roku od sezonu wiosennego do wczesnojesiennego przywozi mi kwiaty ze swojej działki oddalonej od naszego miasta o bagatela, sto kilometrów. Kwiaty są przeróżne, często bukiety tworzą zaskakujące aranżacje. Jakby tego było mało, zawsze szuka kwiatów w moich ulubionych kolorach, pasujących do wnętrza. I dobrze wie, że uwielbiam szafirki!




Post sponsorowany przez mój ulubiony kubek z Flo. Bardzo żałuję, że ten sklep „przeszedł do historii”, bo można tam było kupić całkiem oryginalne drobiazgi za niewielką cenę (te ciągłe przeceny!).

A tu jeszcze zapowiedź tego, co wkrótce. Pisałam ostatnio, że coś tworzę, et voila, etap pierwszy. Przy okazji podziękowania dla Mamy, bo mam też SuperMamę – mamo, Ty wiesz, za co! 

 Domyślacie się, z czego te motki? Macie jakieś propozycje, co z tego powstanie ?

Uściski,


Czytaj również

24 komentarze

  1. piękny bukiecik, fajną masz teściową . pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się wydaje, że to będzie dywanik, a kłębki są z pociętych koszulek bawełnianych. To poszybowała moja wyobraźnia ;)
    Szafirki uwielbiam.
    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywanika nie planuję, ale to faktycznie pocięte koszulki, tzw. zpagetti :-)

      Usuń
    2. ja gdzieś przeczytałam określenie: T-yarn :)

      Usuń
    3. nie znałam tej nazwy :)

      Usuń
  3. Też tak jak Sylwia obstawiam pociete koszulki:-)
    A kwiaty uwielbiam! Zwłaszcza teraz jest ich taki wybór!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne szafirki:))) ładnie u Ciebie! bardzo podoba mi się ta półka i na niej poukładane ramki! a z włóczki będzie może jakiś fajny koszyk, albo pojemnik?:) szydełkujesz?
    super!:)))
    ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Nie szydełkowałam od bardzo dawna, ale dziś kupiłam sobie grube szydełko i zamierzam wziąć się do roboty. Koszyk może później :)

      Usuń
  5. To witaj w klubie, bo Ja też od niedawna w świecie blogowym! ;)
    Widzę, że lubimy podobne kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szafirki :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można by założyć szafirkowy fanklub :)

      Usuń
  7. Szafirki i konwaliowe liście- piękne i oryginalne połaczenie:) Powstał z tego śliczny bukiet!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki cudem nie zorientowałam się, że to liście konwalii...dzięki ;-)

      Usuń
  8. Przepieknie , kolor szafirek jest takie pozytywny i cieply:)
    A kubeczek ma cudowną grafikę
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Te szafirki są śliczne, uwielbiam te kwiaty. Chyba będę tutaj częściej zaglądać.

    Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię szafirki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te szafirki. Tym bardziej, że dane prosto z serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To prawdziwe szczęście otaczać się takimi ludźmi :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )