before & after

Balkonu odsłona druga

22:26

Witajcie w ten ciepły niedzielny wieczór. Mam nadzieję, że tak jak ja spędziłyście dzisiejszy dzień na odpoczynku na świeżym powietrzu. Serdecznie chciałam Wam podziękować za wszystkie odwiedziny i komentarze. To dodaje mi motywacji, żeby wprowadzać kolejne zmiany, robić zdjęcia i pisać.


Niedawno pisałam o początkach sezonu balkonowego. Nadal nie kupiłam żadnego siedziska, więc na razie służy nam fotel wiklinowy, który przywędrował z sypialni. I znowu mam dylemat: malować na biało, nie malować? Dzięki Waszym radom donice na razie zostały surowe. Za to w końcu przemalowałam wiekową skrzynię, w której trzymam dodatkowe doniczki i ziemię. W zeszłym roku otrzymała niebieskie ubranko, bo akurat miałam taki pigment, ale nie podobał mi się ten odcień i wprost nie mogłam się doczekać, żeby ją przebrać. Przy okazji nowa „stylówa” trafiła się też sosnowej komodzie na narzędzia z Ikei.




W kącie rośnie mały bukszpan, a surfinie i bratki w donicach mocno podrosły od ostatnich zdjęć. Pozostałe rośliny są jeszcze malutkie, jestem bardzo ciekawa, jak balkon będzie wyglądał pod koniec lata.




Mam jeszcze dylemat dotyczący podłogi. Spółdzielnia „uszczęśliwiła” mnie beżowymi płytkami, które chciałabym jakoś ukryć. Pewnie w tym roku jeszcze takie zostaną, ale moje myśli już krążą wokół potencjalnych rozwiązań.

Miłego tygodnia,



Czytaj również

40 komentarze

  1. Ślicznie i daj spokój płytkom:-))) jest idealnie!!!! zapraszam na rewizytę na mój balkon...ale nas wzięło:-)) Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam już na Twoim balkonie (zostawiłam ślad) i bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. Płytki są całkiem niezłe:-) Chyba nic bym z nimi nie kombinowała, tylko położyła jakiś wytrzymały dywanik np. jutowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję położyć dywanik z tworzywa, tylko muszę pojechać do sklepu, który jest dosyć daleko. A marzy mi się drewniana podłoga, tylko przy metrażu balkonu to droga impreza :(

      Usuń
  3. Masz bardzo ładnie zaaranżowany balkonik-jest całkiem pokaźnych rozmiarów jak na balkon blokowy./ Podoba mi sie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na balkon to taki średni bym powiedziała - 5,4 m kwadratowego, ale dosyć ustawny :)

      Usuń
  4. ach jak cudnie tam masz! ile powierzchni...co ja bym dała za taki balkon:))))
    bardzo ładne dodatki i wszystko w takich odcieniach szarości, błękitu...:)
    podłoga jest ładna, ale zawsze można takie kafle pomalować białą farbą żywiczną - genialny efekt:)
    uściski i dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wyżej, balkon raczej średnich rozmiarów, ale np. moi teściowie mają taki metr na metr, więc z takiej perspektywy może wydawać się duży. Dzięki za pomysł z tą farbą żywiczna, zorientuję się co i jak :)

      Usuń
  5. na balkonie jak w domu...bardzo ladnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że się za niego wzięłam - teraz może będę tam spędzać więcej czasu :)

      Usuń
  6. Pieknie, przytulnie i jasno na balkonie. Mysle, że wielką przyjemnością musi byc picie na nim kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, muszę w końcu znaleźć czas na tę kawę ;-)

      Usuń
  7. Wyszło pięknie, cudna ta komoda z szufladami :))) bardzo mi się podoba

    u mnie ekopoduszki dla małych i dużych z ciekawymi nadrukami:)))

    Pozdrawiam serdecznie:)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, komoda to najzwyklejszy i najtańszy RAST z Ikei tylko trochę podrasowany ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam Twój balkon. Najpierw zachwyciły mnie skrzyneczki z kwiatami, a teraz ta jasność, która aż bije po oczach. Jest piękny!! Dobrych, balkonowych chwil spokojnych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, balkon jest słoneczny dopiero po 14-15, zdjęcia robiłam koło 19 :)

      Usuń
  9. Cudny balkon...az mnie natchnelo zeby własny zagospodarowac

    OdpowiedzUsuń
  10. To do dzieła! mała rzecz, a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny balkon, i ile roślin :) Podziwiam tym bardziej, że sama od pewnego czasu walczę z naturą i próbuję coś wyhodować i utrzymać przy życiu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja w tym roku roślinki zawdzięczam mamie :)

      Usuń
  12. Puk, puk ... było otwarte, więc pozwoliłam sobie wejść :-)
    i bardzo się cieszę, że odwiedziłam ten adres :-)
    ja też mam już ukwiecony balkon
    pozdrawiam i do miłego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze otwarte! Chętnie zobaczę Twój balkon :0

      Usuń
  13. W takim miejscu można się zrelaksować :)Kojący wystrój- extra !

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny balkon!Moim marzeniem jest posiadanie swojego
    skrawka ziemi bądź chociaż balkonu,może kiedyś
    się spełni,a dziś podziwiam Twoją oazę spokoju.
    Znalazłam przypadkiem konkurs i tak sobie pomyślałam
    o Tobie moja droga,on jest stworzony dla Ciebie i Twojego
    balkonu!!!!!!
    http://www.urzadzamy.pl/miesiecznik-moje-mieszkanie/kocham-moj-dom/konkurs-mojego-mieszkania-na-najpiekniej-zaaranzowany-balkon-2013-roku,101_7666,miesiecznik-moje-mieszkanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dzięki, to duży komplement! :). Widziałam już ten konkurs w gazecie, może zgłoszę swój balkon, ale jeszcze trochę zmian przed nim, więc wstrzymam się na razie, czasu jeszcze sporo.

      Usuń
  15. Wow!!!! Jestem pod dużym wrażeniem :) Jesteś bardzo uzdolniona i masz świetne pomysły. Jestem pod wrażeniem:) Czujemy się zaszczycone, ze odwiedzasz nasz blog;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej się rumienię, dzięki!

      Usuń
  16. Ale przytulnie na tym balkonie :)
    A ja mam pytanie odnośnie łazienki. Jakie to płytki te niebieskie?
    Jest szansa dostania na maila więcej zdjęć łazienki?

    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! W przyszłym tygodniu pokażę więcej zdjęć łazienki, proszę o odrobinę cierpliwości :). Płytki są marki Vives, ale nie pamiętam modelu, jak będę u babci w piwnicy to sprawdzę. łazienka ma już 4 lata, więc nie wiem, czy jeszcze są w sprzedaży. Kupowałam je na Jagiellońskiej w Warszawie i nie było problemów, ale ogólnie sklep ma kiepską opinię w internecie. Jakby jeszcze coś to pytaj :)

      Usuń
  17. Przytulny balkonik, a czy ty przypadkiem nie jesteś z Trójmiasta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, a są podobne poręcze, balkony i widoki za oknem? :)

      Usuń
  18. Balkonik klimatyczny, bardzo podoba mi się kompozycja kwiatowa w odcieniach fioletu a beżowe płytki od spółdzielni wcale nie takie złe!!! :-) pozdrawiam słonecznie***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, może daruję życie płytkom, jeszcze nie wiem :)

      Usuń
  19. Piękny balkon,szczególnie podobaja mi sie kolory, zazdroszcze;)Ja ciągle nie mogę się zabrać za swój balkno!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Balkonik uroczy, z foteliczkiem:), ja mam drewniana podloge, ale
    balkoniczki mimo, ze dwa to malutkie!!
    Przez londynskie deszcze i wiatry, juz tylko wspomnienie po pelargoniach z kwietnia
    i trzeba kupic nowe..... :)))
    Duzo slonka wraz z pozdrowieniami
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a fotel już jest inny :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )