wnętrza

Łazienkowo raz jeszcze

10:11

Witajcie,

Czy mi się wydaje, czy zaczyna się rozjaśniać? Mam nadzieję, że tak, bo przecież na horyzoncie kolejny długi weekend. I choć w planach pędzel, farby i szydełko, to z pewnością wybiorę się też na łono natury.

Wysypały u mnie kolejne nowości, ale ponieważ nie miałam jeszcze czasu ich sfotografować, to na prośbę jednej z czytelniczek będzie znowu o mojej łazience. Cztery lata temu urządziliśmy ją w stylu retro i nadal bardzo dobrze się w niej czuję. Najnowszym nabytkiem jest lampka-harmonijka, którą uwielbiam. I choć nie daje rozproszonego światła, tak jak poprzednia, która miała wybuchające żarówki (sic!), i nie wszyscy uważają, że pasuje (nie znają się ;), to nie zamieniłabym jej na żadną inną. 





Pamiętacie mojego zagadkowego kwiatka? Sprawił sporo problemów, ale w końcu posypały się poprawne odpowiedzi. Pierwsza była podała Ystin, którą chciałabym wyróżnić jakimś moim wyrobem handmade.

A tak mój stefanotis wyglądał pod koniec zeszłego tygodnia. Lada dzień pierwsze kwiaty się otworzą, już czekam z aparatem.





Cieszę się , że spodobało Wam się moje nowe krzesło i kąt jadalny. Wasze komentarze i wizyty wywołują uśmiech na mojej twarzy :-).

Udanego długiego weekendu i pięknej pogody,



Czytaj również

31 komentarze

  1. lampka świetna i bardzo ciekawie wygląda w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowo z ta lampą wymyśliłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. taka lampka ( ideałem byłaby taka sprzed lat;-)) jest moim marzeniem... i nie jedna, najlepiej dwie, do kuchni po obu stronach okna... ech... marzę dalej!
    łazienka śliczna♥

    napisłam mailika♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdziwe vintage można polować, ale dwie takie same będzie trudno. Ja powolutku spełniam swoje wnętrzarskie marzenia :)

      Usuń
  4. Lampka super, całość pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  5. A ja myślałam, że to ja byłam pierwsza z odpowiedzią hihihihih
    lampa prezentuje się dobrze, inni się nie znają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jaką odpowiedzią, czyżbym czegoś nie dopatrzyła?

      Usuń
  6. Ale kolekcja zawieszek w łazience! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam kilka postów niżej jest więcej zdjęć :-)

      Usuń
  7. Harmonijki mają to do siebie, że łatwo je regulować, więc w takim miejscu , jak w łazience, idealnie odnajdują swoje miejsce. Styl łazienki bardzo mi się podoba i jest w pieknym kolorze.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę przyjemnego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda z tą regulacją, jak idę do wanny to odchylam lampę, żeby żarówka nie świeciła w oczy. Uwielbiam niebieski kolor, a mój mąż uznał, że łazienka powinna być niebieska - no i jest :)

      Usuń
  8. świetna ta lampa jak i cała łazienka:) podoba mi się Twoja konsekwencja w kolorystyce Twojego mieszkania:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, trzeba przemalować tę oliwkę w sypialni to będzie jeszcze bardziej spójnie ;)

      Usuń
  9. bardzo fajna łazienka...lampa i lustro genialne:-)
    słoneczko życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustro jest częścią bardzo praktycznej szafki, która mieści wszystkie podręczne kosmetyki :)

      Usuń
  10. Witaj :)
    Dzięki za wizytę u mnie, ja u ciebie tez byłam ostatnio, chciałam dodać cie do obserwowanych czy na bloglovin ale widze że nie masz :( Szkoda :(
    Ładna łazieneczka, z pomysłem :)
    A oprócz tej lampki nad szafką masz jeszcze oświetlenie w łazience ?
    Bo ja mam tylko w lustrze niestety i za bardzo nie mam jak poszaleć hehe :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloglovin jeszcze nie mam, ale może założę. Na razie można dodać mnie do obserwowanych na blogspocie.
      Z łazience mam jeszcze oświetlenie górne (zwykły plafon), ale rzadko używam, bo lubię półmrok ;). Na trzecim zdjęciu lampa jest zgaszona, a światło jest.
      pozdrowienia :)

      Usuń
  11. Lampka cudna! Wogóle pięknie u Ciebie - "przeleciałam" ostatnio całego bloga :-) Podoba mi się Twój styl i pomysły, które wprowadzasz do swojedo domku. Oczywiście dodaję bloga do obserwowanych i "wpraszam" się częściej - jeśli pozwolisz oczywiście :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zapraszam o każdej porze na ile Ci Twoje brzdące pozwolą :)

      Usuń
  12. Śliczna lampka i szafeczka nad umywalką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (: cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  13. czy ja juz wypowiedzialam sie o cudnym pomysle zawieszania tabliczek lazienkowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale i tak dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  14. wpadłam z rewizytą ;)
    ja chyba z wnętrzarskich spraw tylko łazienkę i ciut sypialni pokazałam ;), ale Twoja też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak dotąd łazienkę i pokój dzienny połączony z kątek kuchennym. no i balkon :)

      Usuń
  15. Kolekcja jest slodka, oryginalna i urocza!!!
    Pozdrowienia i serdecznosci:)
    Jestem od niedawna w bloggowym swiecie i z przyjemnoscia zagladam do Ciebie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna łazienka a lampa wyciągana suuuper (mam podobną w salonie).
    :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )