Moje Drogie!

12:57


Zwracam się tak do Was, gdyż choć Wy mnie nie znacie – ja Was znam całkiem dobrze. Obserwuję blogi wnętrzarskie od wielu, wielu lat czerpiąc garściami inspiracje i po prostu mile spędzając czas z kawą lub herbatą  na swojej kanapie, a goszcząc w Waszych wnętrzach. Na usprawiedliwienie swojego podglądactwa i nie dzielenia się niczym w zamian mam tylko jedną wymówkę – jestem z natury nieśmiała. Jeden poranek z przeziębieniem w łóżku i  decyzja zapadła. Zapraszam w nasze skromne progi.




Pozdrowienia,






Czytaj również

10 komentarze

  1. No i dobrze :) nie przeziębienie!!!! tylko blog :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...te szyfry do wpisywania przy komentarzach są trochę...denerwujące :P Może by je tak usunąć?:))) plissss :)))

      Usuń
    2. Dzięki, usunęłam weryfikację obrazkową, mam nadzieję, że to to?

      Usuń
  2. podoba mi sie u Ciebie!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny blog! dziękuję, że mogłam Cię poznać - bo zostawiłaś u mnie komentarz - stąd trafiłam do Ciebie! jest tu pięknie i pozwól, ze się rozgoszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zawsze miłym gościem - nie musisz się zapowiadać ;)

      Usuń
  4. Pięknie i ciekawie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W poszukiwaniu inspiracji (a inspirujesz mnie jak mało kto) wróciłam do początku bloga. Dziękuję, że wtedy się przełamałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )